Heb je een klacht?
Heb je een klacht? Krijg je het niet opgelost? Dan kun je altijd een klacht indienen.
Mildred van Gelden is de klachtenfunctionaris voor cliënten. Zij ondersteunt u in het oplossen van de klacht.
Mocht dit niet lukken of wilt u geen ondersteuning om de klacht met de begeleiding op te lossen dan stuurt de klachtenfunctionaris uw klacht door naar de klachtencommissie van WonenPlus.
Mocht dit niet lukken of wilt u geen ondersteuning om de klacht met de begeleiding op te lossen dan stuurt de klachtenfunctionaris uw klacht door naar de klachtencommissie van WonenPlus.
Bent u cliënt van WonenPlus dan kunt er ook voor kiezen om naar de Geschillencommissie Gehandicaptenzorg te gaan met uw klacht.
Hier staat de klachtenregeling.
Contact klachten cliënten WonenPlus
Contact klachtenfunctionaris Mildred van Gelden (cliënten): klachtenclienten@wonenplus.nl
Of stuur je klacht per post naar Rijksweg Zuid 170 6161 BV Geleen o.v.v. klachtenfunctionaris cliënten WonenPlus.
Contact bij vragen over onze klachtenregeling of overige klachten:
046 – 400 80 82
info@wonenplus.nl
Of stuur je klacht per post naar Rijksweg Zuid 170 6161 BV Geleen o.v.v. klachtenfunctionaris cliënten WonenPlus.
Contact bij vragen over onze klachtenregeling of overige klachten:
046 – 400 80 82
info@wonenplus.nl
Cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.