Heb je een klacht?

Heb je een klacht? Krijg je het niet opgelost? Dan kun je altijd een klacht indienen. 
 
Onze  klachtenfunctionaris cliënten kan je hierbij ondersteunen.   
 
Je kunt er ook voor kiezen om naar de gezamenlijke onafhankelijke klachtencommissie van Daelzicht, Pergamijn, PSW, Radar en WonenPlus te gaan met je klacht. 

De contactgegevens van de klachtencommissie zijn:
Klachtencommissie Cliënten 
Rijksweg Zuid 170
6161 BV Geleen

of via klachtencommissie@wonenplus.nl



IMG_5770

Contact klachten cliënten WonenPlus

Contact klachtenfunctionaris Jolanda Janssen (cliënten): klachtenclienten@wonenplus.nl

Of stuur je klacht per post naar Rijksweg Zuid 170 6161 BV Geleen o.v.v. klachtenfunctionaris cliënten WonenPlus.

Contact bij vragen over onze klachtenregeling of overige klachten:
046 – 400 80 82
info@wonenplus.nl 

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Deze cookies verzamelen anoniem gegevens over hoe bezoekers onze website gebruiken, zodat we onze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies verzamelen gegevens over hoe bezoekers onze website gebruiken, zodat we onze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies maken het mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen. Ook kunnen deze cookies worden gebruikt om gepersonaliseerde advertenties te tonen en daarom kunnen deze cookies je surfgedrag op verschillende websites volgen.