Heb je een klacht?
Heb je een klacht? Krijg je het niet opgelost? Dan kun je altijd een klacht indienen.
Onze klachtenfunctionaris cliënten kan je hierbij ondersteunen.

Contact klachten cliënten WonenPlus
Contact klachtenfunctionaris Jolanda Janssen (cliënten): klachtenclienten@wonenplus.nl
Of stuur je klacht per post naar Rijksweg Zuid 170 6161 BV Geleen o.v.v. klachtenfunctionaris cliënten WonenPlus.
Contact bij vragen over onze klachtenregeling of overige klachten:
046 – 400 80 82
info@wonenplus.nl
Of stuur je klacht per post naar Rijksweg Zuid 170 6161 BV Geleen o.v.v. klachtenfunctionaris cliënten WonenPlus.
Contact bij vragen over onze klachtenregeling of overige klachten:
046 – 400 80 82
info@wonenplus.nl
Onafhankelijke klachtencommissie
Je kunt er ook voor kiezen om naar de gezamenlijke onafhankelijke klachtencommissie van Daelzicht, Pergamijn, PSW, Radar en WonenPlus te gaan met je klacht.
De contactgegevens van de klachtencommissie zijn:
Klachtencommissie Cliënten WonenPlus
t.a.v. ambtelijk secretaris
t.a.v. ambtelijk secretaris
Postbus 821
6200 AV Maastricht
6200 AV Maastricht
of via klachtencommissie@wonenplus.nl
Cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.