Heb je een klacht?

Heb je een klacht? Krijg je het niet opgelost? Dan kun je altijd een klacht indienen. 
 
Mildred van Gelden is de klachtenfunctionaris voor cliënten.  Zij ondersteunt u in het oplossen van de klacht.  

Mocht dit niet lukken of wilt u geen ondersteuning om de klacht met de begeleiding op te lossen dan stuurt de klachtenfunctionaris uw klacht door naar de klachtencommissie van WonenPlus.  
 
Bent u cliënt van WonenPlus dan kunt er ook voor kiezen om naar de Geschillencommissie Gehandicaptenzorg te gaan met uw klacht.  

Hier staat de klachtenregeling
Mildred

Contact klachten cliënten WonenPlus

Contact klachtenfunctionaris Mildred van Gelden (cliënten): klachtenclienten@wonenplus.nl

Of stuur je klacht per post naar Rijksweg Zuid 170 6161 BV Geleen o.v.v. klachtenfunctionaris cliënten WonenPlus.

Contact bij vragen over onze klachtenregeling of overige klachten:
046 – 400 80 82
info@wonenplus.nl 

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.

Noodzakelijke cookies gebruiken we om de basisfuncties van de site te kunnen laten draaien. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens.

Deze cookies verzamelen anoniem gegevens over hoe bezoekers onze website gebruiken, zodat we onze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies verzamelen gegevens over hoe bezoekers onze website gebruiken, zodat we onze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies maken het mogelijk om embeds van YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram etc. te tonen in artikelen. Ook kunnen deze cookies worden gebruikt om gepersonaliseerde advertenties te tonen en daarom kunnen deze cookies je surfgedrag op verschillende websites volgen.